AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
Rindu dekat kalian semua : )
ILoveeYouuAllVeryyMuchMuch <3 . . .
NurShafira Binti Ramli ! Saya rindu dekat awak sangatsangat <3 . Saya macam nak hangout dengan awak again larh , but ouwh nevermind larh -.-'. TerimaKasih atas bantuan awak serbasedikit tentang halhal blogger niee sayangss <3 , Imissyouusayangss : )

NurIzzatiAlia Binti Zainuddin ! Saya rindu awak sangatsangat <3 , (btw) saya Terimakasih kerana awak pown telah membantu saya dalam halhal pelajaran kankan . Saya rindu larh dekat 'SuArA' awak timee menyanyi dalam kelas , Walaupun ta berapa sedap , saya tetap akan merindui suara awak ituu :D. Saya Rindu Awak sangatsangat : )
Sarah Irdina Binti Azman ! Saya pown nak cakap TerimaKasih dekat awak , kerana telah menemani saya pergi kew sekolah timee 2010 , Heeeeeeeeeeeeeeeee :D . Awak baik sangat dengan saya , Tapi saya selalu bwad perangai dengan awak kankan :'( , Huhuhuhu , sorry selama niee kalau saya ta reti memahami cara hidup awak yunk sebenar tawtaw , BTW , Saya rindu dekat awak sangatsangat.*Timee cuti sekolah niee : )

Nur Ezzah Azrin Binti Zakaria ! Saya sayang awak sangatsangat taw , Hahaha , Sebab awak pown banyak ta seberapa banyak telah menolong saya dalam kesusahan taw . Malam niee saya betolbtol luahkan perasaan saya taw . Hahahaaaa :D , Btw saya rindu awak sangatsangat.*Semua nyee larh sangatsangat : )


Older Post | Newer Post