AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
Penipu! Cakap jelah jelouse!
Bodoh! Penipu, Kau kalau dah jelouse aku  hidup bahagia dengan botak jangan lah sampai nak menipu! Pikir bagus ke sakai. Adoiiii. Aku dengan botak dah 3bulan kowt. Aku tahu lah perangai dia macam mana. Sakai. Dah jelouse buat cerita bukanbukan, kau pikir cerita kau bagus ke? Bpleh buat Filem. Takde makna nyee lah weyh. Adoiii sakai betul kau niee.
Dulu memang aku tak pandang kau, but bila aku dah bagi kau peluang kau LUDAHKAN aku. Sekarang pergi mampos kau lah nak hidup ke tidak. Dah ludah nak jilay balik. Perghh sanggup siall, kalau aku taknak akuu. JIJIK! Dah ludah nak jilat balik, Entah apa rasa nyee tah. Anyway suka putarbelit kan cerita eyk. Yelah pengarah terhebat kann. Mana tak nyaa.
Bodoh !
Menipu kau ingat aku nak balik dekat kau. Jangan harap lah weyh. HARAP MAKLUM..
Byeebyee.


Post by : Amna Hydra <3


Older Post | Newer Post