AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
Macam taik jee.
Asal aku masuk kelas iswara? Sakai lah. Firstday jee dah macam taik inikan setahun 364 hari kowt. Lagi lah bukan taik, bangkai terus ouwh. Esok sekolah lagi ke? Bilaa nak hari sabtuahad niee. Adoiii lama betul. Kadangkadang aku duduk macam orang BODOH tadak sesiapa nak borak dengan aku, Yess aku sedar aku tidak hot seperti korunk kannkann :). Tapii bilaa timee rehat best tunggu zatie dekat surau. Best ouwh jumpa diaa tadi. Muahahaha :*). Kayh lah byeebyee that all for today ! Tomorrow lain cerita pulak. Tak tahu lah cerita apa :((


Older Post | Newer Post