AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
See?
See? Dia asyik nak marah-marah jehh, taktahu lahh kenapa dengan dia sekarang nihh? Sikit-sikit nak marah, tahu lahh tuhh hobi, takkan text punn nak marah-marah, fedup lahh kalau macam nihh, hari-hari kalau bolehh kene marah dengan diaa kann :( ? Pastu nak cakap aku yangg dah lain? Ehh, aku tak faham lahh, kauu yangg dah lainn or aku yangg dahh lainn? Andthen, kauu ingat kauu tuhh straigth jehh betul, ehh hello, pagii-pagii aku textingg kau, ada kauu nak reply aku tanya? Takde kann? Sebok lahh nak 'OFFPHONE' hot ekk sampai kau nak offphone? HAH? Hiashh kau nihh, asyik salah aku jehh kann? Kauu pernah tak cari kesalahann sendiri aku tanya? Pernah kehh? Maybe aku rasa tak pernah kodd :) kann? Entah lahh, aku seberna nya dah naik fedup jugak lahh dengan kau nihh, asyik nak cari kesalahan aku untuk kau puaskann hati kauu dekat aku, setakat nak cari kesalahan aku kann? Better kau tengok balik lahh kesalahan kauu sendiri dulu lahh, kbaiiii -.-'


Older Post | Newer Post