AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
Jangan Berharap Sangat :)
Ada orang jemput aku pergi openhouse rumah jantan pukimak tahu siapa? Emylia. Bestprend poreber kononnya -..-' 


Emy : Amna, haziq jemput datang openhouse rumah dia :) ?
Aku : Ohh yeke, hmm, bila?
Emy : Entah, dia cakap dah comfirm dia bagitahu.
Aku : Ohh okayy :)
Emy : Datang tau, dia harap sangat kau datang :) !
Aku : Hmm, insyaALLAH :) :D
Emy : Kylah, byee.
Aku : Byee :)


HAHA :D jangan berharap sangat lahh kann, aku nak datang rumah kauu tu, kau dah cakap aku macam-macam dengan member kau? Andthen, kau nak buat baik dengan aku macam tu je, kau ingat aku ni apa? Bohsia sangat ke apa? Pantat! Insyaallah, kalau member aku ada yang pergi rumah kau, aku pergi lah kodd, tapi kalau member aku tak pergi? HAHA :D kirim salam saja lahh :) hihookk :p kybye !


AMNA HYDRA :D


Older Post | Newer Post