AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
Macam pantot je :)
Okayy, tadi dekat sekolah aku kena dengan budak-budak kelas, macam pantot je wehh, haishh, ada kepatut kasut aku diorang campak dekat bawah bangunan bilik kh ert, haishh, nasib baik lah yang camapk kasut aku tu, gemok aku, kalau tak, memang dah kena maki habis-habis sayoongg :) geram je aku :) ada jantan pukimak sorang ni cakap dengan aku macam ni 'NANGIS KAU PUAS-PUAS!'  benda sekarang aku ada nangis ke? Takde kann? Yang kau nak cakap aku nangis apahal? Adoiiii? Buta agaknya kau ni? HAHA :D buta patut lahh :) syainnn :) Dahlah malas nak cakap pasal ni lagi, buat sakit hati je, kybye :) !

AMNA HYDRA :D


Older Post | Newer Post