AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
-.-'
Apahal tah, malam ni semua ikut angin kepala sendiri, takfaham lah. Sorang asyik nak touching je, ngada-ngada lebih, yang sorang dah tahu ada janji esok, memang malam ni jugak nak bagitahu, yang sorang asyik nak salahkan idea aku je, memang serabut lah kann, yang air mata ni asyik keluar je gadoh dengan kau punya pasal, ishh, sumpah takfaham! Aku pulak sibok sangat dengan hingus nya, air mata nya, haishh, sorang punya pasal, aku dengan kau boleh gadoh, satu barang sial punya pasal aku dengan kau boleh gaduh, macam pundek wehh -.-' dahlah malas nak pikir, sukahati korang lah nak buat apa, buat lah hal korang masing-masing, taknak dah aku masuk campor :/ kybye :/ :/ -.-'


Older Post | Newer Post