AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
Jilat ludah sendiri ke bangg :D ? Sanggup?
HAHA :D OMG! Ada orang jilat ludah sendiri lah, eeeeeyuuuuuw! Geli dohh :p 
Pukul berapa tahh -.-' 014******* txt aku camni.
014 : Heyy, amna apa khabar? Sihat?
Aku : Eh, ni siapa?
014 : Taknak bagitahu, nanti amna marahlah.
Aku : Bagi jelah tahu, tak marahlah.
014 : Ni syafiq.
Aku : Ha? Syafiq? Wait syafiq, syafiq mana ni?
014 : Syafiq, ex couple you.
Aku : Ohh yeaahh, i see, so, kenapa you carik i balik, you nak apa dari life i lagi?
014 : I nak couple balik dengan you, life dengan you balik, please!
Aku : What? Couple? Eh, i dah hidup dengan pakwe lama kyy, setahun lebih dah, i takkan break macm tu jelah, fikir logik lah syafiq.
014 : But i still sayangkan you, i rindukan you.
Aku : Cari jelah makwe lain.
014 : Amna, please faham kyy, i sayangkan rindukan you, come on lah, berapa lama i tunggu you, sekarang baru i terus-terang dengan you ni.
Aku : Yeaahh, i know it, but i cannot accept you again in myhearts, sorry, kybye.
014 : Sokayy, kalau sekarang you takdapat terima i, i tunggu you sampai i mati lah. I nak sangat couple dengan you balik, kyy.


Ehh, gila ke apa kau ni, sedar diri lah abang, ishh tahlah kau ni, malas nak fikir, byeeee :)



AmnaaHydraa


Older Post | Newer Post