AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
Takpe aku faham perasaan korang. Kybye
Folio korang semua aku dah buat, aku buat sorang-sorang, taktanya mak aku pun, aku print semua, semua lah aku buat, then, baru updates status macam tu, tu pun nak terasa, macam tak kenal asal usul aku dari mana, cakap main lepas je, hmm, takpelah, aku faham perasaan korang camna, sokayy, tahu salah aku, lain kali aku takbuat lagi. Takpelah, kalau rasa nak kutuk, nak buruk sangka, nak maki hamun, nak salah faham semua dekat aku, takpe, teruskan lah, aku tak ambik hati pun, aku tahu aku yang salah, memang takpatut kawan dengan korang, siapalah aku nak kawan dengan korang, hanya budak kampung, yang datang ke bandar. Haa? Aku nangis, memang aku nangis, takpelah, salah aku pun, so, sorry guyss :)  





AMNA HYDRA


Older Post | Newer Post