AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
*Akuu naakkk staaayyyy kelaasss iswaaaraaaaaaraaaaaa :*
Assalamualaikum :-) yeaaahh, lama tak update blog, cause taktahu nak post apa dah dekat blog ni -.-'
Semalam tengok result exam -..-' masyaallah -.- teruuuuuuuuuuuukkkkkkkkk bhaiii :/ taktahu nak cakap apa dengan result exam tu wehhh -.-' bila aku tengok result member aku, semua nya okaaaaayyy :-) sampai aku? Hmm, *APTB -.-' okayy now, sirously memang risau gila pasal kelas tahun depan, aku takut je weh aku kelas lain, member member aku kelas lain :/ memang tak lah kalau jadi macam ni. H
mm:/ dah lah malas nak fikir dohh :/ tapi memang, ishh tahlah. *akunakstaykelasisswaaaaaraaaaaaaaaaa :*


Older Post | Newer Post