AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
Perlu ke menangis sampai mata bengkak, ha?
Semalam semuanya dah berakhir, kau dengan aku dah takde apa-apa hubungan, kayy :) hmm, tapi memang susah aku nak lupakan kan kau, aku tahu kau menangis semalam, tapi rileks lah, aku pun nangis jugak, hmm, aku harap kau faham hubungan aku dengan botak macam mana. Dan aku taknak pasal hubungan kita, aku dengan botak break tak tentu pasal, hmm, kau pun dah ada makwe kann, mesti makwe kau jelouse jugak kann pasal hubungan kita ni, macam tu jugak dengan botak. Takpelah, aku harap sangat kau faham, kayy :) 
Dan aku mintak maaf putuskan hubungan ni secara mengejut. Aku mungkin akan rindu layanan kau sebagai abang aku :) Terima Kasih Danial :)


Older Post | Newer Post