AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
Hampir-Hampir :'(


28/11/2011 - 15:41

Sebelum aku cerita dekat sesiapa :/ aku cerita dekat kau sorang je. Tetiba bf aku txt aku.
Dia : Siapa nak couple dengan amna, please jujor?
*Okay aku pelik macam mana dia boleh tahu. Sah lah kau yang bagitahu dia kan? Huhh, kayy, aku tak marah kau pun, but, takkan semua benda kau nak jujor dengan dia. Haishh, sometimes please keep a secret form my bf, sayang :') boleh bukan? Kitorang gaduh, sampai nak break dah :/
Aku : Takkan kawan nak makan kawan sendiri, of course takkan, so mestilew diorang gurau-gurau je :')
Dia  : Oh, bergurau? Klah, kalau macam tu, i pun nak bergurau lah. Boleh kan sayang :') ?
Aku : Apa? Bergurau? So, selamani you couple dengan i atas alasan guraun? Shit!
Dia  : Siapa yang bergurau? I ke you? Haaa?
Aku : Wtf! Then, you nak cakap i bergurau lew couple dengan you. Eh, kalau i bergurau couple dengan you, i takkan cerita semua pasal family, cerita bagai dekat you -.- dah lah, setakat txt nak gaduh memang takkan lah aku nak terima semua benda ni -,- 
Dia  : Hmm, takpelah amna, kalau amna rasa nak tinggalkan botak, takpelah, tinggalkan jelew :'( maybe ni last couple botak.
Aku : Amna tak cakap pun amna nak break kan? Ha?
Dia  : Habis, tadi? Takkan terima semua ni?
Aku : Bukan tu maksud amna sengal :p
Dia  : So, kita tak break lewkan?
Aku : Ofcourse tak, kenapa nak ke?
Dia  : Eh, taknak lah, haishh dia nia sengal :p

Okayy, sepanjang aku txt dengan dia tu, sirouse aku nangis :'( tapi takde sesiapa yang tahu, dah dua kali aku nangis macam ni, kerana mulut :') hehee :') so, lepas ni kalau kena kali ketiga, hahaa xD bagi aku tu normal :') And wahai kawanku :') hikhik ^^ aku tak marah pun kau bocorkan rahsia aku :') sirously kayy :') dont worry. Aku hanya mampu senyum pebila kau bocorkan rahsia aku dekat bf aku :') awww awww :') thanks friend :') *Sejujurnya aku memang tak marah kau :')
Kbye :')

Posted time : 15:02


Older Post | Newer Post