AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
Hikhik ^^ rindu awak lah sayang :')


Sabtu - 03/12/12 - 12:38

*Perbualan aku dengan dia :')

Aku : Hello? 
Dia  : Hello, haaa, kenapa call? Ada apa? Urgent ke? Hahaa :D
Aku : Hoi, tak lawak pun urgent ke tak :p hahaa :D sengalnyoo budak :
Dia  : Hahaa :D ni call guna supersavers ke? Kredit?
Aku : Guna supersavres lew, banyak kredit nak call guna kredit haa? Huhuu -,-
Dia  : Ha? Kata tak reti guna supersavers, belum sempat ajar dah reti buat, apa cer ni haa?
Aku : Tok gurunya lombap ajor nya :p hahaa xD orang cari je dekat *100# tu then nampak supersavers tekan jellew, aponyo yang susah sangat :p ? Ha? Hahaa :D
Dia  : Dah, takpayah nak ceramah dekat sini -,- cakap lew apa-apa, ni setiap kali call bisu je, balik-balik orang soal dia, haishh pempuan ni :p
Aku : -,- *bengang je dengan kau time ni, Hahaa xD bisu? Yeke? Kalau dah takde topik acannoo nak cakap apa-apa, haaaaaaa?
Dia  : Kampung Melaka you dekat mana? 
Aku : Tetiba tanya pasal kampung? Kenapa? Polek ni, dekat Merlimau, Kampung Sg. Air Tawar *Kodd.
Dia  : Air Masin takde?
Aku : Air Masin takdolew sayang, hmm :(
Dia  : Hmm :'(
Aku : Takpo takpo, nanti kita buat Kampung Sg. Air Masin aite? 
Dia  : Hahaa :D oceyocey :*

Tetiba aku diam, then dia pun diam :'(
Tetiba aku teringat pasal sekolah, pasal kedudukan kelas, pasal kelas tahun depan, hmm :'( sedih nyohh :'(
Aku nangis jap :'(

Dia  : You? Kenapa you nangis ni? Ha?
Aku : Ha? Nangis? Manada lah :')
Dia  : Hmm, jangan tipulew, i tahu you tengah nangis kan? Cerita lah, kenapa you nangis ni?
Aku : I takut lah lah tahun depan :'( I taknak!
Dia  : Apa maksud you? I tak faham -,-
Aku : Pasal result i :'(

Tetiba dia diam -..-

Dia  : You! Dahlahtu, janganlah nangis, hmm, i dah cakap dengan you haritu, tapi still buat jugak kan? Dahlah, jangan nangis, nangis pun dah takde guna.
Aku : *Teresakesak aku nangis :'(  i rindu you, i rindu you time dalam kelas :'( i taknak naik kelas or turun kelas, i nak stay kelas dengan you sayang :'( tapi, hmm, dah terlambat, i takut sangat :'(
Dia  : Dahlahtu, jangan nangis kay sayang :') ? Takde guna you nangis sekarang kan? 
Aku : Hmm, kaylah :'(

Kitorang pun tukar topik :'( hmm actually dia nangis time ni, tapi aku buat takdengar je. Ky, i rindu time kita duduk sebelah dekat dalam kelas :'(
*Nak nangis jap, kbye :'(


Older Post | Newer Post