AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
Memories ♥
Jumaat ~ 12:24

Kenangan dalam 2iswara? Oh banyak sangat, dan aku akan rindu semua kenangan tu, aku ingat time masuk 2iswara, sirouse rasa terasing sangat, yelahh dari chimaera turun iswara jauh weeehhh (!) hmm nextyear naik chimaera balik? Whatthehell -'- lahh, naik kelas? Hmm, aku tak dapat terima wehh aku kelas chimaera, dahlah twin aku stay iswara, but aku, piyaa, wienaa naik kelas? Hmm, aku ingat lagi time kena kejar dengan Pn.Wahi*** hewhew :> time tu ramai gilaa nak tahu siapaa? Mayaa, Farah, Eyraa, Muncung, Ienaa, Yanaa, Piyaa, Zyelaa, Wienaa, And Akuu 
♥ Time dalam bilik guru, weehhh malu dohh kena marah Cikgu.Zainal, sebab apaaa, kau nak tahuu? Hahaa, sebab aku dengan twin pergi sekolah bukan bawak beg sekolahh, macam siot je weehhh! Dalam bilik guru Yanaa pecahkan cermin kaca mejaa Cikgu.Zainal, sirouse lawak tengok muka Cikgu.Zainal time tu. Hahaa :D Time kena isi borang biru tu lagi lahh, bukan kena isi borang tu je, siap kena ceramahh lagi wehhh (!) macam siot, time malunya, perggghhhh, Tuhan je tahu :-) kenangan time dalam kelas tu banyak sangat, aku takkan lupaa wehh (!) akuu suka buat Ustaz.Ahmd marah, omeeeyyy je buncit tu kalau marah. hewhew :> selalu kena denda berdiri dengan dia. Hahaa :D banyak sangat lahh, aku dah taklarat nak taip panjang-panjang ni, hewhew :> 2iswara! Amnaa sayangg korang sangat-sangat-sangat ♥.♥ Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh :*

Posted by : AmnaaHydraa ♥





Older Post | Newer Post