AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
ThumbsUp (Y)
Rabu - 21/12/2011 - 16:02


Sekarang baru lah aku tahu kenapa kawan baik aku tak suka kau, benci kau, menyampah kau, fuck kau, semua nyeleww ;-) nasib baik aku gaduh dengan kau. Kau ingat dengan ayat kau yang boleh buat perempuan lain cair tu, aku boleh terima kau sebagai couple kau? Haaaaaaaaaaaaaa? HAHAA :D jangan harap lahh :-) aku takkan jatuh hati dengan lelaki lain melainkan Muhamad Hamirul Syafiq (Gemokkakutuuu) Choiiiii -,- baru lah aku tahu yang kau ni penipu, kaut menipu! Kau dengar ni kalau kau suka tipu orang kan kan? Suatu hari nanti kan kan? Mesti ada orang yang akan tipuu kau gilaa-gilaa wehh :-) masa tu nanti  kan kann? Aku buat ni  (Y) (Y) je dekat kauu -,- HAHAA :D dan kau nak tahu kenpa takde orang nak couple dengan kau? Mweheheheee :-) sebab kau tu Jantan Kuat Menipuu :-) mesti ramai kann yang dah kena tipuu dengann kauu nii? Haisshhh kesian sikit lahh dekat orang yang dah kauu tipuu tu -,- dan aku taknak ada kene mengena dengan kau lagi lepas ni, Kbyeee Aidid Rosli :-)


Older Post | Newer Post