AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
Insyaallah :')
N.F :) aku taktahu lah aku salah faham ke apa? Tapi jamin kau masih lah ada hari, ada perasaan dekat dia. Huhh! Kalau kau nak, kau cakap lah, jangan lah pendam perasaan, takbaik lah. Kalau kau betul-betul nakkan dia, kau ke janji dengan akuu :') kau jaga dia elok-elok tau :') jangan mainkan perasaan dia, kalau kau nak tahu aku takpernah jumpa orang yang setia, baik macam dia. Jaranglah jumpa. Takpe aku faham perasaan kau. Start aku couple dengan dia lagi, kau tak senang, taksuka kan aku couple dengan dia :') so kalau kau nak relationship dengan dia, kau cakap jelah dengan aku, takpayah takut, aku ni manusia biasa, aku tak makan orang pun :') dulu kau adik angkat dia, sekarang tak kan? Sebab apa? Sebab aku yang putuskan hubungan tu kan? Sebab apa aku putuskan, sebab aku rasa kau dengan dia macam bukan adik-beradik angkat, dalam chat bersayang-sayang, ♥ - dengan dia :/ shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit ah. Pundeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkk ahh. Akuuu tak boleeeeeeeeeeeehh lah terimaaaaaaaaaaaaaa semuaaaaaaa niiiiiiiii. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr -'- 


Older Post | Newer Post