AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
MJF ♥
Assalamualaikum ♥
Alhamdulillah, sekarang dia dah berjumpa/bertemu dengan jodoh dia. Aku turut gembira dengan kau, tapi aku juga rasa sedih, sebab lepasni aku rasa kau maybe takkan rapat dengan aku macam haritu lagi kann? Aku suka kau touch dengan aku, kau kata ♥ dekat aku, kau cakap Bahasa Inggeris dengan aku, kau mintak tolong editkan gambar kau, kau ajak aku keluar, hmm semua tu tinggal kenangan 2011 je :-) aku rindu semua tu, tapi apakan daya kau kini sudah pun menjadi milik orang. Ye aku tahu aku pun milik orang, tapi lepas dia lafaz 'Iloveyou' aku  seolah-olah dia yang punya, sedangkan aku sudah pun milik orang lain. Hmm, sebelum tu memang aku anggap dia sebagai abang angkat aku, tapi lepastu, hmm, aku tak anggap dia sebagai abang angkat aku, tapi lebih. Dan lepas dia dapat orang yang dia nak tu ♥ aku maybe akan anggap dia sebagai Rakan Mukabuku je :') dan aku mesti lupakan dia mulai harini, walau pun rasa pahit ditelan, sayang dibuang, aku mesti lupakan dia jugak. Aku taknak ada yang menganggap aku sebagai Playgirl or Whatever. Kbyee Muhammad Jannatul Firdaus ♥


Older Post | Newer Post