AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
Mohamad Rahfaie ♥ Nur Syazwina ♥ Nur Farekh Aidid
Korang?! Amnaa nak cakap ni. Walau apapun yang terjadikan amnaa tetap akan anggap korang sebagai kawan amnaa. Amnaa pun boleh anggap korang sebagai abang dan kakak amnaa :-) tapi apa yang dah terjadi dekat facebook tadi tu, menjodohkan antara kita ni sesuai berkawan ataupun tidak :') so, dah terang-terang yang kita ni tak sesuai untuk berkawan kan? Hmm :/ takpe, amnaa harap korang dapat lah cari kawan yang lebih berguna daripada amnaa :')


Mohamad Rahfaie :')
Faie?! Amnaa nak mintak maaf, sebab amnaa tahu amnaa ni 'Batu api terbaik' , 'Penting kan diri sendiri' , 'Kawan takguna' , 'Tak hormat orang yang lebih tua' , 'Mulut kurang ajar' or another else -.- so sebelum terlambat amnaa nak mintak maaf sangat-sangat dari hujung rambut hingga hujung kaki. Amnaa harap faie dapat memaafkan kesalahan amnaa :') amnaa ingat lagi, time amnaa tanya 'Soalan Bodoh' dekat faie yang faie suka kan Wiena ke tak? Bodoh sangat soalan tu -.- errrrrrrrrrrrrr. Sah sah lah faie tak suka kan dia, sebab amnaa tahu, faie masih sayang kan Nino kan? Takpe, amnaa faham, amnaa sendiri pun sayang kan Ex-Couple amnaa sendiri :') so, pasal tadi tu, kalau amnaa Terkasar Bahasa or what, maafkan amnaa ye? Sebenarnya amnaa takde niat pun nak sakit kan hati faie. Amnaa emo sikit lah tadi tu. Hmm :/ kalau faie nak cakap amnaa mintak simpati or what? Faie cakap lah, amnaa tak kesah, asalkan faie tahu yang amnaa betul-betul ikhlas nak kawan dengan faie. Tapi perkenal kita berhenti disini. Kbyee, takecare yaa :') Salam terakhir dari saya Noor Amnatun Nadhirah kepada Mohamad Rahfaie :')


Nur Syazwina :')
Wiena?! Takpelah, suka, duka, tawa dan tangis kau sentiasa bersama aku :') takpe, aku tahu kau tengah menangis pasal ni semua. Aku tahu kau tak suka putus kawan dengan faie kan? Tapi dia dah buat keputusan sendiri. So, apapun keputusan dia, kau kena terima dengan rela hati. Aku tahu kau tak redha dengan semua. Chill kay? Kau ingat aku nak sangat ke kita semua ni putus kawan? Errrrr -.- come on lah! Kita kawan dah macam adik beradik rites? So, memang berat nak lepas kan dia pergi buat selama-lama nya. Dan kau kan ada Jam Pemberian Daripada Faie :') kau buat jelah jam tu sebagai kenangan or tanda kasih sayang dia sebagai kawan terhadap kau. Aku taknak tengok kau menderita macam ni. Aku tahu yang kau sayang kan dia kan? Tapi nak buat macam mana wehh? Dia lebih sayang kan Nino :') so biarkan jelah dia kayy? Kay aku tahu aku merepek, tapi fakta kan yang kau sayang kan dia? Tak kesah lah sebagai kawan or what? Yang aku tahu kau sayang kan dia :') so, banyak kan bersabar kay? Pasal kau baca Yassin untuk Arwah Papa Faie? Tak kesah lah dia nak cakap kau tak ikhlas or what? Tuhan tahu kau ikhlas bacakan Yassin untuk Arwah Papa Faie. So, banyak kan bersabar, banyak kan mengucap dan banyak kan solat ye :') aku sayang kau ♥


Nur Farekh Aidid :')
Aidid?! Amnaa nak mintak maaf dekat aidid. Hmm :/ kay amnaa tahu amnaa banyak hilangkan kesabaran aidid dalam facebook rites? Hmm :/ amnaa mintak maaf kay? Amnaa ingat semua IM yang merepek yang mencarut bagai kita dulu. Tapi semua tu hanya tinggal kenangan. Hmm :/ amnaa taknak ada apa-apa hubungan lagi dengan aidid mahupun faie :'( amnaa tahu amnaa banyak sakit kan hati korang semua. Aidid?! Amnaa doakan aidid dengan syamila bahagia. Kurangkan pergaduhan, tingkat kan rasa sayang dalam percintaan korang ye? Hewhew :'> Aidid?! Amnaa nak mintak maaf kalau-kalau ada buat aidid tersentap dengan kata-kata amnaa or whatelse? Sorry kayy? Kbyee, takecare yaa :') Salam terakhir dari saya Noor Amnatun Nadhirah kepada Nur Farekh Aidid :')


*Harap Faie dan Aidid dapat melupakan apa yang dah terjadi, lupakan kenangan kita berempat di facebook :') dan dapat melupakan Amnaa sebagai kawan baik, adik beradik atau apa-apa. Kbyee  ♥  SAYANG KORANG :')  ♥


Posted by : Amnaa Hydraa  ♥
Time         : 2.13 a.m  ♥
Day          : Saturday  ♥
Mood       : Sad So Much  ♥


Older Post | Newer Post