AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
Senyum Menangis dalam Satu Masa ♥ :')
Assalamualaikum :-) semalam amnaa gaduh dengan dia :'( hmm, sedih sangat. Amnaa tahu dia dah bosan dengan perangai amnaa, sikap amnaa. Hmm :/ amnaa tahu dia pun sedih sangat-sangat :/ amnaa nak sangat ubah kan perangai amnaa, sikap amnaa. Awak :'( kita janji lepasni kan, kita taknak lagi ulang perbuatan kita yang selama ni yang dah sakit kan hati awak tu :'( kita taknak dah seksa hati awak tu. Maaf kan kita ye atas perbuatan kita terhadap awak selama ni :'( kita sedih sangat baca txt awak semalam. Kita rasa macam awak tu memang dah taknak kan kita je sampai awak sanggup cakap macam tu dekat kita ni :'( kita taktahu lah nak cakap macam mana? Yang pasti kita percaya, yang awak percaya kan kata-kata kita semalam tu. Kita takut sangat awak akan 'hilang kepercayaan' awak terhadap kita ni :'( kita tahu semua manusia pernah curang, awak sendiri pun tahu kan? Dan awak pun tahu kan ramai couple yang break sebab pasangan mereka tu curang? Kita tahu kita pernah curang kan? Huhh! Yang pasal member awak or member kita tu kan? Percaya lah kita tak pernah suka kan dekat kita. Awak kita dah ada awak, buat apalah kita nak susah payah nak cari orang baru di dalam hidup kita ni -.- tolong lah. Okay, honestly, awak memang Tak Pandai Curang :-) sirously kita cakap awak memang tak pandai curang :p hewhew :'> tapi semua manusia akan pandai mengubah sikap nya sendiri, perbuatan meraka sendiri rites? Hihihi :-) 
Awak?! Benci, maki, hina awak terhadap kita kan? Ingatlah, kita tak kan benci awak macam mana kita benci    ex-couple yang lain tu -.- percayalah. Nak tahu kenapa kita tak kan benci kan awak or what ever? Sebab awak lah couple kita yang baik tau. Yang lain tu macam haram je perangai diorang tu -.- huhh! What everlah. Penat menaip ni :-) hikhik *.*  kbyee sayaaang :-)



Posted by : Amnaa Hydraa
Time         : 21.22 
Day          : Thursday 
Mood       : Sad & Happy 


Older Post | Newer Post