AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
Thanks Everythings Guys :-)

Thanks Abang Black, cause dah banyak tolong Amnaa kawad bagai semua. Thanksalot :-) Amnaa hargai semua tunjuk ajar Abang :-) Amnaa just nak mintak maaf banyak-banyak kalau-kalau Amnaa ada sakitkan hati Abang, kecewa kan Abang, Amnaa mintak maaf kayy :-) Hope lepasni Abang boleh ajar junior yang lebih baik daripada Amnaa :-)


Thanks Capik :-) Thanks cause kata aku ni Kaki Sembang :-) aku suka sangat, and aku hargainya. Kau jangan risau kay :-) Tak banyak pun aku nak cakap ni, aku mintak maaf kalau-kalau aku ni suka Sembang dengan aku. Kau nak kutuk, maki, hina aku? YaAllah, aku redha jewehh, aku terima :-)


Bapak?! Thanks kay ajar Amnaa kawad selama ni. Amnaa nak mintak maaf kalau-kalau Amnaa ada kecewa kan bapak, or sakitkan hati bapak :-) Maafkan Amnaa ye :-)


Syamir :-) Amnaa mintak maaf tau. Selama ni Amnaa banyak kecewa kan Syamir en? Amnaa mintak maaf sangat-sangat lah :-) terima kasih sebab ajarkan Amnaa kawad untuk tahun ni, daripada Amnaa taktahu apa-apa pasal kawad sampai lah Amnaa tahu segala-galanya pasal kawad. Thanks again! Ohya! Pasal Ayam Nando's haritu, thanks kayy :-) sedap sangat ayam tu :-)

Klah, takde mood nak cerita panjang-panjang :'( bye semua :'(


Post by : Amnaa Hydraa 
Time     : 1.31a.m 
Day      : Tuesday 
Mood   : Sadsomuch :'( 


Older Post | Newer Post