AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
Alhamdulillah :-) kitorang dah GetBack :D
* Gambar ni di tangkap oleh Eyraa Syaeira :-) dan gambar ni bertarikh kan 25.05.12 :-)

Act kitorang dah lama Getback, hm tapi hanya orang tertentu je yang tahu kitorang Getback semula. Nasib baik lah orang tu pandai simpan rahsia :-) Hm sebenarnya dulu Amnaa tinggalkan dia kerana Terpaksa bukan Rela Hati ke hape. Hm :'( takpelah, benda dah lepas pun. Hm Bie, maafkan Sayang ye :') ?

Oneday tu kitorang lepak Taman dekat belakang rumah Wienaa :-) hew, bukan kitorang dua je, Aku, Wiena, Dia dengan Capik :D hew great day bhaii that time :-) Dia datang dengan Capik, muka dia happy sangat :-) 

Lepastu kitorang lepak lah dekat Taman tu dengan makan biskut nya, borak-borak sekejap. Tak lama lepastu hari tetiba je Panas Terik, kitorang pun beralih tempat, kitorang lepak dekat area Buaian. Aku dengan Dia duduk dekat Buaian tu, Capik duduk atas Motor, Wiena duduk Bawah :D kesian Wiena :D lepastu kitorang borak-borak pasal Orang Suka Cerita Lebat budak Form 4 tu. Hahahaha :D best je kitorang mengutuk dia. Masa tu aku gelak aku pandang dia, aku gelak aku pandang dia. Haaaaaaaaa :D that time Dunia Aku Yang Punya Wehh :D Bahagia Sangat :D dah habis-habis gelak, tetiba Capik ada bau something tau, Bau Busuk! Lepastu Capik cium Tapak Tangan Capik, hahaha :D Capik cakap Tapak Tangan Capik bau busuk. Yang kitorang Bertiga cakap "Eeeeeeeeee, macam mana tangan kau boleh busuk, kau pegang apa?'' Masa tu muka Capik pelik, dia fikir lah dia pegang apa, lepastu dia cakap ''Aku tak pegang apa-apa pun wehh" then Capik suruh Wiena balik ambik air sebotol, sebab dia nak basuh tangan dia yang busuk tu, lepastu Wiena pun balik rumah ambik air.Masa Wiena ambik air tu tinggal Capik, Aku dengan Dia dekat Taman tu. K masa tu Capik buat hal dia. Aku dengan Dia borak-borak, gelak-gelak, tak lama tu kitorang dua diam, then kitorang Bertentangan Mata :-) YaAllah that time rasa Aku Sayang Dia Sangat-Sangat wehh. Btw Mata dia lawa, Coklat :D kau hade? Hahahaha :D tak lama tu Wiena datang, kitorang terus stop bertentangan mata and terus tengok Capik basuh tangan dia sambil gelak-gelak kan dia. Lepas Capik basuh tangan dia, Capik cakap "Wehh, bukak lah lagu, bosan ni -.- '' tak lama tu, Dia pun bukak lah lagu, lagu pulak best-best dia bukak, Aku nak nyanyi tapi hahahaha :D malu, last-last Wiena dengan Capik je yang Melalak dekat Taman tu, aku dengan Dia tengok jelah diorang melalak. Tak lama tu Matahari tetiba datang dekat area kitorang :-) hm kitorang pun beredar lah dari tempat tu.

Then kitorang lepak dekat Buaian yang menghadap Rumah orang :-) Kitorang duduk Atas Buaian tu, Wiena dengan Capik duduk dekat Kerusi belakang Buaian kitorang duduk tu :-) Masa tu en, masa tu en, Wiena dengan Capik gosip pasal kitorang dua. Act diorang jelouse tu ^^ masa Aku dengan Dia lepak dekat Buaian tu kitorang cakap-cakap : 

Dia : Hm untung lah Syamil dapat dia :-( *Memang muka dia time ni sedih gila*
Aku : Apa you ni, tak untung punlah. Hm
Dia : Hm :-( 

Tak lama tu, dia tunjuk semua text aku yang lama-lama :-( hm YaAllah, that time sedih sangat :-( tengah aku sedih-sedih ni, boleh pulak Dia Cubit aku :/ YaAllah ceritanya tak sakit lah en Dia cubit sampai lebam tangan aku :/ lepas dia cubit aku menjerit lah, lepastu Wiena dengan Capik terkejut, hahaha :D lepastu aku acah-acah menangis tau, lepastu dia tanya :

Dia : Alololo, sakit ke :D  *sambil gelak-gelak*
Aku : Hm, sakit lah. Tengok ni haaa merah en, mesti satgi lebam :-( *buat muka sedih dekat dia*
Dia : Alololo, syian dia. Haaa nah balas lah balik. *Dia bagi tangan dia dekat aku suruh balas balik*
Aku : Hm taknak lah, nanti you cubit balik, sakit :-(
Dia : *Gelak-gelak* tak i janji tak balas balik :p hahaha :D *Dia gelak, sambil hulur tangan*
Aku : *Hm, tak sampai hati nak balas balik* Hm tak apalah, sikit jewni :-)
Dia : Orang suruh balas balik taknak, hm :p
Aku : Eleeeeeehh, sentap-sentap pulak, cium nak :p ?
Dia : Hahahaha :D nak, cium jelah, kalau berani :p
Aku : Tak berani pun, wekkk :p Hahahaha :D

Lepastu kitorang gelak-gelak je, tak lama tu aku kena gigit nyamuk. Merah je tangan aku, aku pun garu lah tangan aku, lepastu dia cakap :

Dia : Kenapa tangan tu :/
Aku : Hm, kena gigit nyamuk :-(
Dia : Hahaha :D tulah, siapa suruh tak mandi lagi, tengok nyamuk pun suka orang tak mandi tauu :p
Aku : Hm yelah you ye :-(
Capik : Tulah, lain kali mandi sebelum nak lepak, baru lah nyamuk tak kacau kau dating ke hape :D
Aku : Yelah Capik ye :-( *sambil garu-garu tangan aku yang kena gigit nyamuk tu*
Dia : Jangan lah garu dah, ishh you ni. 
Aku : Habistu gatal sangat, takkan nak tengok je, hm :-( *aku still garu jugak*

Tak lama tu dia cari Sebatang Kayu, lepastu dia bagi aku, aku tanya :

Aku : Nak buat apa dengan Kayu ni?
Dia : *Dia diam, lepastu dia ambik kayu tu dia garu tangan aku*
Aku : Asal tak garu guna tangan you je?
Dia : Bukan Muhrim lah sayang :D
Aku : Alaaaaaaaahai, acah-acah je you ni. 
Dia : Dah okay ke belum :-) ?
Aku : (Y) okay dahh :-) Thanks :-) 
Dia : No problem 
Masa kitorang berborak, cakap-cakap ni Wiena dengan Capik melalak je dekat belakang kitorang, hahaha :D nasib baik suara diorang sedap :-) tak lama lepastu hari nak hujan, hujan pun turun setitik, dua titik. Hm masa tu Wiena nak balik, aku taknak, sebab tak puas lah lepak dengan dia masa tu, aku cakap dengan Wiena "kau balik dulu, satgi aku balik" Wiena pun balik lah, masa hujan tu, kitorang lepak dekat Area Gelongsor tu, Wiena balik je hujan berhenti~ Lailai, hujan tu memang menyakitkan hati Wiena. Hahahaha :D Capik pun panggil lah Wiena datang balik en, tapi rasanya Wiena tak dengar kodd. Hm dia pun balik. Hm that time aku pandang je Dia :D hihihi. Best pandang dia lama-lama, sebab dia malu bila orang pandang dia lama-lama :D hahaha :D tak lama tu, Wienaa datang balik dekat kitorang. Aku pun bangga lah sebab Wienaa datang balik. Hm takde lah jiran-jiran dia cakap yang bukan-bukan pasal aku ^^ heww :* tak lama tu, Dia bukak lagu, kitorang Berempat nyanyi lahh. Hahaha :D best je that time, memang lah malu nak nyanyi depan dia, tapi dia pun nyanyi depan aku, aku pun nyanyi jelah depan dia. Hihihi :D taklama tu Dia baring dekat Gegelong yang panjang tu, Aku duduk menghadap dia. Lepastu dia pandang je aku ^^ aku pun pandang lah dia. Then aku tengok dahi dia o.O teruknya lah dahi, penuh dengan jerawat, then aku tanya dia :

Aku : You pakai pencuci muka ye?
Dia : Hihihi, ha'ah.
Aku : Gatal sangat pakai pencuci muka kenapa? Tengok dahi you apa jadi?
Dia : Hm *terus sanyap dia*
Aku : Hm, sorry.

Then aku tengok lah jerawat Dia, aku pegang dahi Dia, then aku nak picit tau, hahahaha :D aku geram sangat tengok jerawat Dia, lepastu Dia pegang tangan aku, dia cakap :

Dia : Jangan lah picit, sakit tahu tak? Ishh -.-
Aku : Alaaaaahh, sorry lah. Tak boleh lah tengok jerawat, rasa nak picit je :p
Dia : Hm tahu lah takde jerawat :p
Aku : Takde apanya? Ada jelahh :p
Dia : Kalau ada tunjuk sikit :p
Aku : Hihihi :p wekkk :p
Dia : Takde jerawat, acah-acah ada jerawat je :p
Aku : Okayy :p

Masa tu Wiena otp dengan Piyaa :D hahaha :D Piyaa tanya :

Piyaa : Amnaa mana? Buat apaa?
Wiena : Ada nihaa, tengah main picit-picit jerawat dengan Botak :p
 
Lepastu aku taktahu Piyaa cakap apaa, masa Wienaa otp dengan Piyaa, Capik menyampuk perbualan diorang. Hahahaha :D kelakar je masa tu.

Lepastu aku tengok jam dah nak pukul 5.30, hm aku cakap dengan Dia :

Aku : Hm you, dah pukul 5.30, i nak balik lahh. Hm nanti my mom marah, susah pulak. Hm :-(
Dia : Takpelah, you balik jelah dulu. Malam kan boleh texting :D jangan lah sedih-sedih :-)
Aku : Hm :-( okay *memang muka sedih masa ni* 
Dia : Dah jangan sedih pergi balik. I pun nak balik ni :-)
Aku : Hm okay, eh malam text tauu 

Lepastu aku dengan Wiena pun balik lahh. Hm memang lah tak puas lepak dengan dia masa tu, tapi nak buat macam mana, masa tak mengizinkan kitorang berempat lepak sesama :-) Miss this time Bie :'( hm, now Aku dengan Wiena dah taktahu nak lepak dengan siapa sebab kitorang gaduh dengan Capik. Hm tahlah. Memang lah aku rindu dengan Capik, rindu nak lepak dengan dia, rindu nak merempit dengan dia, hm aku memang rindu dia lah, tapi nak buat macam mana, dah dia tak sudi nak berkawan dengan aku dah :') Capik, maafkan semua kesalahan aku terhadap kauu :-) Hm bye :')


Post by   :   Amnaa Hydraa   
Day        :   Tuesday 
Time       :   16.10 pm 
Mood     :    Hm, happy maybe 




Older Post | Newer Post