AdikManis

Bonjour!

Welcome to my blog, Amnaa Hydraa here . You can call me Amnaa . Thanks for visited my blog . Leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Story | About | Stuff |

Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Amnaa Hydraa
Other: WeHeartIt Photobucket
About you?

K nampak kan gambar yg dkt atas ni? Haaaaa, hensem en? Tahu dah. Please jangan jadi perampas boleh? Aku pun tak pernah kacau kau dgn balak kau, kenapa mesti kau nak kacau aku dgn balak aku. Yelah aku tahu korang pernah jadi AdkBeradik Angkat. Tapi now dah takde apa-apa en? So, cari life kau sendiri and please ah jangan kacau hubungan aku.

Kau nak aku ckp macam mana lagi? Dgn mulut? Dgn Tangan? Or Dgn Kaki adik sayang :* ? Bie ckp Bie dah tak contact kau lama, sejak kitorang getback lagi. Tapi kau ckp kau dah tak text and call Bie aku dkt 2minggu? Apa ni? Mana satu aku nak percaya? Hm keliru. Bila aku fikir balik kalau aku takpercayakan Bie, buang masa lah en aku couple dgn dia sampai 2tahun? Tapi bila aku percayakan Reena? Macam-macam aku fikir yg bukan-bukan pasal Bie. Hm, kawan-kawan aku semua suruh jumpa Reena and Bie, selesai kan dgn diorang. Tapi aku taknak! Aku taknak sebab aku takut apa yg Reena ckpkan tu semua betul. Kalau dah semua betul, memang aku nangis time tu jugak lah. Ishh tak malu tau nangis dpn diorang dua. Hm, maybe Isnin ni jumpa Bie, check phone dia. And baru jumpa Reena :'D

Masa Reena tweet unmention dgn aku tu, bila aku baca tweet dia, macam Bie ni tergila-gila kan dia, and tak boleh nak lupakan dia. Wtf -.- Bie kenal aku dulu baru kau, andthen kau nak cakap dia susah nak lupakan kau? Kalau Bie aku takyeh lupakan kau, sah kau dah mandrem Bie aku wehh! Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeii, kau ni kenapa? Dah ada Bf en? Jaga jelah Bf kau, jangan kacau Bf org dohh -.- haih. Dah ada Bf, Scandel, Crush? Still tak cukup kasih sayang ke hape? Abang Angkat kemain ramai lagi, tapi still nak kacau Bf org? Memang kau tak pakai spender lah aku rasa -.- talam dua muka!

Dah malas nak aib kau lagi dkt sini or twitter -.- aku dapat dosa je nanti, bukan kau yg tanggung dosa aku en :p apa-apa hal nanti kita selesaikan kay :*

*YaAllah, aku mohon kepadaMu, harap semua ni tidak benar, dan ianya hanyalah fitnah semata-mata. Kau bahagiakan aku dgn Muhamad Hamirul Syafiq B Mazlan, dan kekalkan hubungan kami. Amin*



Post by : AmnaaHydraa
Time     : 23.50
Date     : 01 November 12
Day      : Thursday
Mood   : Not happy enough :')


Older Post